مـــــــرگ ...
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
•*♥*• دلنــوشـــته هـای دلــــــنشـین •*♥*•
AsheGhaNe haye Man





مـــــــرگ آن نیستــــــــــ که در قبر سیاه دفــن شــــــوم ،


مرگــــــــ آن استـــــــــ که از
خاطـــــــــر تــو


با همــــــه ی خاطـــــــره هـــــــا مَحـــــــــو شَــوم ...


 

 



نظرات شما عزیزان:

armin
ساعت23:39---25 ارديبهشت 1392
سلام دوست خوبم, خوش حال میشم به وب سایتم بیای و چندتا کلیک رو بنرام کنی اگه دوست داشتی منو اد کن که ادت کنم منظورم لینکم کن:-D , نیای ناراحت میشم کلیک نکنی ناراحت تر میشم:-(

دختر آدم
ساعت23:37---25 ارديبهشت 1392
دلم گاهی

یک کلبه میخواهد

یک کلبه ی چوبی

کنار دریا

شایدهم وسط جنگل

دلم

بوی چوب باران خورده ی نم گرفته میخواهد

دلم

یک دنیا سکوت میخواهد

یک دنیا آرامش

یک بغل عشق...

اما امشب

زیر نور نقره گون مهتاب

درست همان زمان که

خیالت پهن می شود بر صحنه ی چشمانم

دلم

گرمای وجودت را

صدای گرمت را بر پیکره ی گوشم

می خواهد...

دلم

بوسه های پاکت را بر گونه های از شرم سرخ شده ام

می خواهد...

دلم امشب

یک بغل "تو" میخواهد...




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: